Formaty graficzno-tekstowe stanowiące dobrą alternatywę lub uzupełnienie dla typowych reklam. W założeniu reklama typu native przypomina zawartość strony na której jest emitowana, co pozwala skutecznie dotrzeć do nowych, zaangażowanych użytkowników.
Możliwości targetowania
Geotargetowanie
Możemy emitować reklamę w każdym miejscu na świecie, z dokładnością do miejscowości lub lokalizacji GPS.
Targetowanie wg daty i czasu
Emisja wg daty, dnia tygodnia, godziny.
Targetowanie po urządzeniu
Emisja na komputerach, urządzeniach mobilnych, konkretnych modelach urządzeń.
Targetowanie po systemie operacyjnym
Możemy wydzielić emisję na konkretny system operacyjny i jego poszczególne wersje.
Targetowanie po przeglądarce i jej wersji
Mamy możliwość kierowania reklam na konkretne przeglądarki np. Chrome, Firefox.
Targetowanie po języku
Mamy możliwość kierowania reklam wg dostawcy usług internetowych (ISP).
Targetowanie po rozdzielczości ekranu
Emisja na komputerach, urządzeniach mobilnych, konkretnych modelach urządzeń.
Targetowanie po połączeniu internetowym i dostawcy internetu
Możemy wydzielić emisję na połączenia mobilne i naziemne oraz kierować reklamy wg dostawcy usług internetowych (ISP).
Inne rodzaje targetowania
Reklama online zmienia się bardzo dynamicznie. Zapytaj nas o świeże pomysły na dotarcie do Twoje grupy docelowej!
Gdzie to widać?
Strony internetowe
Aplikacje mobilne
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor.
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit,
sed do eiusmod tempor. - Delore et 34 lorem ipsum dolor siet lorem delor.
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit,
sed do eiusmod tempor.