Oferujemy elastyczne i unikatowe na rynku polskim modele rozliczeniowe, które starannie dobieramy do potrzeb klienta i możliwości emisyjnych.
Niezależnie od umówionego modelu, zawsze skupiamy się na dowiezieniu efektu i optymalizujemy kampanie pod ustalone KPI.
Modele rozliczeń
Powyższa lista nie jest wyczerpująca. Potrzeby naszych klientów bywają bardzo specyficzne i na większość z nich jesteśmy w stanie z powodzeniem odpowiedzieć. Zapraszamy do kontaktu – pomożemy ustalić optymalną strategię.
CPC (Cost Per Click)
Rozliczenie za standardowe kliknięcie w kreację reklamową
CPuC (Cost Per unique Click)
Rozliczenie za unikalne kliknięcie w kreację, od jednego użytkownika zliczane raz w ustalonym przedziale czasowym (standardowo 30 dni)
CPsC (Cost Per successful Click)
Rozliczenie za udane kliknięcie w kreację, zdefiniowane jako załadowanie strony docelowej (tożsame z rozliczeniem za sesję w Google Analytics, SUC, wizytę)
Sesja/wizyta z akceptacją cookies
Rozliczenie za użytkownika, który zaakceptował politykę cookies na stronie docelowej klienta
CPDC (Cost Per Deep Conversion)
Rozliczenie za mikrokonwersję na stronie docelowej
CPA (Cost Per Action)
Rozliczenie za wykonaną przez użytkownika akcję na stronie
CPI/CPD (Cost Per Install / Cost Per Download)
Rozliczenie za zainstalowanie przez użytkownika aplikacji (pierwsze uruchomienie po instalacji)
CPC + CPA
Przykładowy model hybrydowy, gdzie rozliczamy się jednocześnie za kliknięcie w kreację i akcję wykonaną przez użytkownika na stronie
Czym jest KPI?
KPI (Key Performance Indicators) to dodatkowe wskaźniki, które bierzemy pod uwagę przy emitowaniu kampanii. Zawsze wychodzimy z założenia, że aktywności za które rozliczamy się z klientem nie są jedynymi wielkościami, na których mu zależy.
Przykładowe KPI
Przykładowe KPI, pod które optymalizujemy kampanię:
- długi czas spędzony na stronie (użytkownicy zainteresowani ofertą, poświęcający czas na zapoznanie się z nią)
- niski Bounce Rate (użytkownicy nie opuszczają strony od razu po wejściu na nią)
- głębokość wizyty (przeklik na podstronę – użytkownicy przeglądają dodatkowe części strony poza tą na którą trafili z kampanii)
- otwarcie lub pobranie materiałów oferowanych na stronie (np. broszury, kuponu, cennika)
- udział w konkursie, głosowaniu
- przejście przez konfigurator
- wypełnienie formularza
- zapis do newslettera
- dołączenie do klubu
- zapis na jazdę testową
- obejrzenie materiału video
- dodanie produktów do koszyka
- przejście przez bramkę wiekową (np. 18+)
- przejście na stronę zewnętrznego partnera (np. sklepu)
KPI zawsze będą specyficzne dla konkretnego klienta i konkretnej kampanii. Uzgadniamy je zawsze na etapie wyceny i dodatkowo potwierdzamy przed uruchomieniem kampanii.